Vår plattform
Vi erbjuder en modern och användarvänlig digital plattform med funktioner som effektiviserar styrelsens arbete och underlättar boendet för medlemmar.
I portalen loggar medlemmar in för att ta del av skyddat innehåll och styrelsen sköter föreningens administration.
I mobilappen kan medlemmar enkelt och snabbt ta del av nyheter, delta i diskussioner och ta emot meddelanden.
På hemsidan kan föreningen visa upp sig för mäklare och utomstående intressenter samt ta emot frågor och ärenden.
På den digitala trapphustavlan, visas boenderegister, aktuella nyheter och annan viktig information.
NÅGRA UTVALDA FUNKTIONER
Lättillgänglig, uppdaterad och tydlig information för boende.
Ta emot, hantera och återkoppla alla typer av ärenden i föreningen.
Samarbeta och se till att få saker gjorda och håll koll på status.
Praktisk och säker lagring och delning av viktiga dokument och filer.
Publicera de senaste händelserna och håll koll på vad som planeras.
Nå snabbt ut med viktiga meddelanden och sprid nyhetsbrev.
Hantera gemensamma lokaler, så som gästlägenhet och tvättstuga.
Diskutera och engagera medlemmar kring det aktuella.
Alltid rätt uppgifter och bra överblick av boende.
Håll koll på ekonomin och möjliggör koppling till förvaltare.